onsdag den 1. februar 2012

Homemade


I den forløbne uge har jeg haft fornøjelsen af at være i selskab med håndarbejdslærer og super-krea-kvinde Karen Marie Dehn.

Først havde jeg en skøn lørdag i hendes værksted RUM11, som hun deler med andre kreative damer, hvor vi syede nederdele en hel dag. Jeg er ALT for nærrig til at give 800,- kroner for en nederdel i A-facon fra Mads Nørgaard, så jeg kastede mig ud i at sy min egen. Den er næsten færdig, og så kommer der billeder på bloggen.

I går var jeg så af sted igen denne gang i Politikens Hus, hvor Karen Marie holdt broderi-workshop sammen med sine medforfattere til bogen Homemade. Og ud af 2½ times ihærdigt arbejde kom der de utroligste knapper i alle mulige mønstre og farver.

2 kommentarer:

  1. Hvor lyder det skønt og sikke nogle smukke knapper :)
    Knit and hugs
    Thea

    SvarSlet
  2. Takker! Det var rigtig sjovt.

    Kh Katrine

    SvarSlet

Kom gerne med kommentarer. Altid dejligt at vide, at der er nogen på den anden side af skærmen.